Apartment for rent

Corazzi Emanuela Emanuela.Corazzi at ics.trieste.it
Mon Jan 25 10:45:08 CET 2010


Apartment for rent in Barcola, in a very quite place in Via Moncolano (the small street beside the Church of Barcola).
The apartment is large (80 mq), fully furnished and it has a living room, one large bedroom and a smaller bedroom, a kitchen with dining space, one large terrace with garden one bathroom an entrance and box room. 
The price is of 550 Euro per month, including condominium expenses. 
Available from now.
Contact number 348-2665388 to fix an appointment. Please consider that the person answering to the phone does not speak English, therefore people interested who don't speak Italian should be able to find someone speaking Italian.


Appartamento in affitto in Barcola, situato in una strada molto silenziosa in Via Moncolano (la stradina che costeggia la chiesa di Barcola).
L'appartamento è spazioso (80 mq), completamente arredato ed e' composto da un salotto, una stanza da letto matrimoniale ed una singola, una cucina abitabile, un terrazzo con accesso al giardino, un ingresso e sgabuzzino. 
Il prezzo è di 550 Euro mensili, comprese le spese condominiali ed e' disponibile da subito. 
Contattare il numero 348-2665388 per fissare un appuntamento. La persona che risponde al telefono non parla inglese, quindi le persone interessate che non parlano italiano dovranno ricorrere ad un intermediario che parli italiano. 


More information about the Ictpnews mailing list